Teater og koncerter

Teater:

Vi deltager i samme teaterordning, som gælder for alle kommunerne i Odsherred.
Ordningen gør det muligt at tilbyde et teaterstykker om året for alle klasser. En repræsentant fra lærerne tager hvert år til Børneteaterfestivalen, for at orientere sig om de nye stykker.

I kan se hvilke forestillinger der bliver vist samt hvilke datoer det er, på hver enkelt gruppes kalender og på skolens overordnede kalender.

Koncerter:

Efter samme koncept deltager vi i en skolekoncertordning. Dog har vi valgt ikke at gå til koncert årgangsdelt, men at bruge vores koncertpulje til hele skolen på én gang.
Således har vi haft besøg af et sambaorkester, en gruppe folkemusikere og et New Orleans jazz band.

Til disse koncerter bruger vi makker ordningen. Det betyder, at eleverne fra bh.kl. hentes af og sidder sammen med deres store makker fra 7. klasse under koncerten. Det sammen gælder for 1. klasse og 8. klasse samt 2. og 9. klasse.

At få en fælles oplevelse med musik alle sammen har været super skønt og er blevet godt modtaget.