Fødselsdage

I indskolingen: Det enkelte barn bliver, efter nærmere aftale, fejret i klassen eller gruppen med flag, sang m.m.
Der aftales et fast beløb, der købes en gave for til fødselaren, som denne får når man bliver fejret.

Eleverne giver ikke hinanden gaver, når der holdes individuel fødselsdagsfest for klassen, uden for skoletiden.

I mellemgruppen: Det enkelte barn kan medbringe lidt fødselsdagsguf til uddeling i klassen, når der er samling omkring spisetid eller i forbindelse med en gf-time(efter aftale med gruppelæreren).
Hvis man inviterer hjem i mellemgruppen, skal man enten inviterer hele klassen eller alle af samme køn. Der må ikke “plukkes”.

I overbygningen: Det enkelte barn kan medbringe lidt fødselsdagsguf til uddeling i klassen, når der er samling omkring spisetid eller i forbindelse med en gf-time(efter aftale med gruppelæreren).
Hvis man inviterer hjem, skal man sørge for, at ingen føler sig overset. Det er eksempelvis ikke i orden at invitere alle piger/drenge undtagen to!

Det er muligt, efter aftale, at holde festen på skolen eller på Fritten.
HUSK at undersøge først, om den er ledig og tilmeld jer derefter både på Fritten og på kontoret.